خرید نشاسته تاپیوکا

نشاسته تاپیوکا

tapioca یا تاپیوکا ، نشاسته ای است که از ریشه ی گیاه کاساوا استخراج می شود. این درختچه چند ساله است که با شرایط گرم مناطق دشت گرمسیری سازگار است. کاساوا نسبت به بسیاری از گیاهان غذایی دیگر با خاکهای فقیر بهتر مقابله می کند.

اگرچه تاپیوکا یک غذای اصلی برای میلیون ها نفر از مردم مناطق گرمسیری است ، اما این ماده تنها کربوهیدرات غذایی را تأمین می کند و از نظر پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی کم است. در سایر کشورها از آن به عنوان ماده قوام دهنده در غذاهای مختلف ساخته شده استفاده می شود.

نشاسته تاپیوکا ، سفید و شفاف تاپیوکا
از نظر تجاری ، تاپیوکا به چندین شکل فرآوری می شود: پودر محلول گرم (نشاسته) ، وعده غذایی ، پوسته های ریز / درشت از قبل پخته شده ، چوب مستطیل و “مرواریدهای” کروی بابل تی .  مروارید ها تاپیوکا به طور گسترده ای در دسترس هستند. اندازه ها از حدود 1 میلی متر تا 8 میلی متر قطر ، با 2-3 میلی متر رایج ترین هست .

این نوع نشاسته مانند نشاسته سیب زمینی می باشد که آن را میتوانید از ما تهیه کنید.

از ریشه کاساوا ، نشاسته تاپیوکا بدون گلوتن بافت پوستی خوبی به پوسته نان های بدون گلوتن و به فضای داخلی آنها می بخشد.

موارد کاربرد

در کلوچه ها و کلوچه ها ، ساختار آن بدون ریز و درشتی که اغلب با پخت بدون گلوتن همراه است ، می افزاید. این گزینه مناسب برای دستور العمل های بدون گلوتن است که خواستار نشاسته تاپیوکا هستند.

آرد تاپیوکا ، که به عنوان نشاسته تاپیوکا نیز شناخته می شود ، یک آرد سفید نشاسته ای است که طعم شیرین کمی دارد. آرد تاپیوکا جایگزین آرد سنتی گندم است و کاربردهای مختلفی در پخت دارد..

بدون رنگ ، طعم و بو

آرد تاپیوکا به دستور پخت های بدون گلوتن و بهبود بافت کالاهای پخته شده کمک می کند. آرد تاپیوکا آردی کاملاً صاف است و باعث می شود تا سفت ، پای و سوپ غلیظی خوبی داشته باشد زیرا هیچ رنگی ندارد و حاوی طعم و بوی قابل تشخیص نیست.

همچنین می توان از آن برای جایگزینی نشاسته ذرت استفاده کرد . در ترکیب با سایر آردهای بدون گلوتن برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

خرید و فروش نشاسته تاپیوکا

نحوه خرید و پرسش قیمت تاپیوکا

شماره تماس ما :

021-22516860

09121399934